Højere trækning på PBS medlemskaber i august måned

Kære PBS-medlemmer

I forbindelse med ejerskiftet har NETS haft problemer med, at trække kontingentet for alle vores PBS medlemmer i juni og juli måned.  Derfor vil der d. 01-08-2021, blive trukket for både juni, juli og august. Vi beklager ulejligheden.

Sådan skal du forholde dig, hvis du har betalt et girokort i juni…
I forbindelse med ejerskiftet og en databaseopdatering blev der desværre sendt nogle girokort ud til jer, som ikke var hensigten. Betalte du girokortet og har du efterfølgende kontaktet centeret på mail, så er dette beløb blevet krediteret på din medlemskonto. Du har derfor det betalte beløb tilgode og vil opleve en lavere trækning d. 1-8-2021. Har du endnu ikke kontaktet centeret på mail vedr. girokortet, bedes du gøre det inden d. 23-7. Ellers krediterer vi beløbet til  trækningen i september. 

Sådan skal du forholde dig, hvis dit medlemskab allerede er sat på pause/bero…
Hvis dit medlemskab har været berosat/på pause i juni eller juli måned, så vil trækningen være anderledes. Man betaler kun for de måneder ens medlemskab har været aktivt. Har du fx. været på pause i juni måned, så vil du kun blive trukket for juli og august. Har du været på pause i både juni og juli måned, vil du kun blive trukket for august. Har du været på pause i alle disse måneder, så vil der ikke komme en trækning d. 1-8-2021.

Har du spørgsmål, så må du meget gerne sende os en mail på vorupoer@sportogfitness.dk og så vil vi uddybe yderligere.


Girokort sendt ud ved en fejl

Kære medlemmer

Vi er ved, at overgå til et nyt database systemet i Sport og Fitness Bedsted, Hørdum og Vorupør. I den forbindelse er der ved en fejl sendt 1-2 girokort ud til alle medlemmerne. Vores database udbyder beklager ulejligheden og vil gøre deres bedste for at fejlen ikke gentager sig.

Sådan skal du forholde dig, hvis du endnu ikke har modtaget eller betalt regningen:
Har du endnu ikke modtaget et girokort eller fået girokortet betalt endnu, så skal du blot ignorer regningen og smide den ud i skraldespanden. 

Sådan skal du forholde dig, hvis du har betalt regningen:
Skulle du have betalt girokortet, så bedes du sende os en mail til vorupoer@sportogfitness.dk. Her bedes du skrive, hvilket center du er tilknyttet og hvilket beløb du har betalt med girokortet. Så sørger vi for at tingene igen kommer i orden.

Vi beklager rigtig meget den ulejlighed, girokortet har måtte give jer og vi håber på at fejlen ikke gentager sig.